Benvinguts a la nostra escola
ELS NOSTRES VALORS
Hem implementat un model metodològic propi anomenat Aprenentatge Global, fonamentat en la complementació del treball basat en projectes, el treball competencial i el treball en els diferents espais d’aprenentatge.
Comptem amb un equip de mestres/professors compromesos amb la seva tasca i que participen en la generació i implementació d’aquest model metodològic. El seu nivell de formació i d’implicació garanteix una tasca de qualitat i un seguiment tutorial adient a les necessitats de cadascun dels nostres alumnes.
EDUQUEM CONSCIÈNCIES
Per tal d’esdevenir bons ciutadans treballem els valors de:
- Respecte: en el nostre centre el valor del respecte s’erigeix com la pedra angular, com el pal de paller que sosté tota la nostra acció educativa i formativa.
- Inclusió: som un centre inclusiu on la diversitat és viscuda com una riquesa que ens ajuda ser millors persones i a valorar a l’altre/a no pel que té o fa sinó pel que és.
- Equitat: l’equitat que ens dona a tots les mateixes oportunitat per reeixir en el nostre projecte de vida i promou la igualtat entre les persones dins d’un marc de respecte davant les diferències individuals.
- Sostenibilitat: hem de crear cultura i despertar consciències sobre la infinitat de recursos que tenim a l’abast. No podem malbaratar els recursos naturals ni deixar per les generacions esdevenidores la tasca de posar-hi remei.
EQUIP DIRECTIU
Antoni Cortès Figols
Mireia Canudas Marín
Esteve Montardit Coll
Mireia Casanovas Pérez
Jordi Rosiñol Martínez
Montserrat Sala Cardona
POLÍTICA DE QUALITAT
Des de la Fundació Vedruna Catalunya Educació es decideix l’aplicació d’un sistema de Gestió de la Qualitat basat en la norma ISO 9001:2015 com a eina per a estructurar, sistematizar i millorar contínuament tant les relacions amb les nostres escoles, com amb tota la comunitat educativa (tant famílies i alumnes, com el nostre personal.
La Fundació Vedruna Catalunya Educació té com a finalitat la formació integral de la persona des d’una concepció cristiana de l’home, de la vida i del món, de manera que desenvolupi les capacitats dels alumnes en totes les seves dimensions, seguint la tradició pedagògica iniciada per Joaquima de Vedruna.
PLA DE CONVIVÈNCIA
El Projecte de convivència reflecteix les accions encaminades a millorar les relacions personals a l’escola que poden ser abordades des de tres nivells diferents: valors i actituds, resolució de conflictes i el marc organitzatiu.
Aquestes accions parteixen del codi ètic de la institució i van adreçades a la millora de la convivència i la protecció de les persones més vulnerables en tres àmbits diferents, aula, centre i entorn, en el benentès que la permeabilitat entre aquests tres àmbits d’intervenció afavoreix la transferència d’aprenentatges, valors, actituds i hàbits relacionals.
Les accions i programes a través de les quals l’escola promou la bona convivència són:
- L’acció tutorial
- L’educació emocional
- La protecció de la infància amb la formació que ens proporciona la Fundació Vicki Bernadet a través de cursos de formació i tallers per a docents, monitors, famílies i alumnat.
- Xerrades dels Mossos d’Esquadra.
- Programa família – escola. Cafè educatiu
- Programa salut i escola
- La pastoral educativa
- Programa S’avis per al diàleg interreligiós
- La comissió de convivència